اهمیت برس ریمل

برس ریمل حرف اول را می‌زند! برس ریمل میتواند راهنمای انتخاب ریمل مناسب شما باشد. شرکت‌های آرایشی وعده‌ی فرمول‌های جدیدی از ریمل را می‌دهند. آن‌ها می‌گویند که فرمول‌های جدیدشان مژه‌ها را بلند و زیبا می‌کند؛ اما واقعیت این است که طی سال‌های گذشته فرمول‌های ریمل خیلی پیشرفت نکرده‌اند!

مواد داخل ریمل تأثیر آن چنانی بر روی مژه‌های شما ندارد اما برس ریمل این کار را انجام می‌دهد. در واقع برس‌ها نقش بسیار مهمی در حالت دادن مژه‌ها ایفا می‌کنند.

انواع برس ریمل

برس ها بر اساس شکل ظاهری به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه‌ی مقاله انواع برس ریمل و نقش آنها در حالت دادن مژه را بازگو می‌کنیم.

برس باریک

برس‌های باریک تک تک مژه‌ها را پوشش می‌دهند. حتی موهای ریز و نازک گوشه‌ی داخلی چشم شما! شما می‌توانید با استفاده از این نوع ریمل بدون خرابکاری مژه‌های پایین را ریمل بکشید.

برس ساعت شنی

این برس در دو طرف قوس دارد. این قوس‌ها جلوه‌ای چشمگیر به مژه‌ها می‌دهند. انحنای برس مژه‌های گوشه‌ی بیرونی چشم را پوشش می‌دهد.

برس کلاسیک

در راهنمای انتخاب ریمل، ریمل کلاسیک احتمالاً مورد علاقه‌ی همه‌ی خانم‌هاست. این نوع ریمل به مژه‌های شما حجم خواهد داد، به خصوص اگر دندانه‌های ضخیمی داشته باشد.

برس مخروطی

انتهای این ریمل کوچک‌تر از ابتدای آن است. انتهای آن به شما کمک می‌کند تا مژه‌های کوچک گوشه‌ی داخلی چشم را پوشش دهید. ابتدای ریمل که بزرگ‌تر است مژه‌های بیرونی را پوشش می‌دهد. این ریمل به شما کمک می‌کند که چشمان گربه‌ای داشته باشید. دندانه‌های این ریمل همانند دندانه‌های یک شانه است. این دندانه‌ها به شما کمک می‌کند که مژه‌ها را از هم جدا کنید. این ریمل مژه‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد. با این حال به مژه‌ها حجم آن چنانی نمی‌دهد.

 

منبع:سایت تراست